It hurts me but I know it's for the best

Förlåt att jag inte har skrivit på hela dagen men jag har inte haft lust. Känns som om bloggen går utför för jag har ingenting att skriva om. funderar på att dra igång en frågestund.. skulle ni vilja det?
Aja, imorn kommer jag iallfall se det sista avsnittet av The Vampire Diares som har kommit ut på internet och sen äre bara att vänta tills nästa avsnitt kommer upp.

Näe jag är trött och det är lika bra att jag går och lägger mig så jag slutar tänka konstiga tankar som förvirrar mig vi hörs imorn<3






Heheh, jag började se Vampire Diaries igår, eftersom du visade länk på att man kunde se den på datorn. För när du skrev om det förrut, så lät det så bra så jag var bara tvungen att prova och se, och den var typ asbra!! :]



Men en sak bara, när folk tar i Stephen llr vad han nu heter. Då blir det ju typ nåt konstigt, ser dom typ nåt då om honom?

Sorry om jag fråga, men undra bara, för har inte riktigt förstått vad som händer då.

2010-11-07 » 11:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback