It's not me,It's you

Här kommer frågor och svar på frågestunden!:)

Fråga: Bästa film?

Svar: Oj, jag vet inte riktigt det beror lite på jag har många filmer jag verkligen älskar men favoriterna är Twilight filmerna!<3

Fråga: Bästa bok?

Svar: Det är Twilight serien helt klart man blir ju helt fast av de böckerna!<3

Fråga: Planer för nästa sommar?

Svar: Jag har väll i stort sett inga planer för sommaren förutom att det är tävlingar men sen så ska vi ju också på lyxkryssning eftersom mamma fyller 40 så det ska bli superkul oh då blir vi borta i 10 dagar så då ska Elin få ta hand om Tingis, hihi hon vet bara inte om det än^^,

Fråga: Favorit ämne i skolan?

Svar: Inget! Jag har inget ämne som jag gillar mer än något annat för alla ämnen är typ tråkiga!

Fråga: vad väljer du av att Aldrig mer få lyssna på musik eller att Alrdig mer få äta godis?



Svar: hahaha jaa det blir verkligen att aldrig mer äta godis för jag ska faktiskt sluta med det som jag har sagt i typ 5 veckor^^,

Fråga: Tips på ngt man kan göra om man har extremt tråkigt?

Svar: Äta? haha jag äter alltid när jag har tråkigt även om jag inte är hungrig går jag jämt och rotar efter något att tugga på vilket är en extremt dålig ovana när man har extremt tråkigt ska man fara ut och träna ( haha ska komma från rätt person det här) näe jag vet faktiskt inte.

Fråga: Hur vill du att ditt liv ser ut om 20 år?

Svar: jaa, hur gammal är jag om 20 år? gud då är ju jag 34 snart 35!! Åh, då skulle jag vilja bo på en gård på landet och föda upp tävlings hästar på hög nivå och  själv tävla på hög nivå, sen skulle jag nog vilja ha en egen familj och käna massor med pengar!:D Fast det är nog mer än dröm än något som kan bli en verklighet..:)

Fråga: Har du funderat på vilket gymnasium/linje du vill gå på?

Svar: Njaa, lite grann men inte kommit fram till något än, det är ju ändå 1 år kvar tills jag måste välja men det är ju lika bra att börja fundera, men jag kommer inte välja något hästinriktat även om jag skulle vilja det men om jag ska ha råd med mina framtida tävlings hästar måste jag ha enn bra jobb med bra lön och därför ska jag gå en bred gymnasie linje som kan leda till bra jobb:)

Fråga: Vad har hänt med Vendela?

Svar: Jaa, du den frågan kan hon bara svara på för jag vet inte...<3



Fråga: Om du fick tre önskningar, vad som helst, vad skulle du önska då?

Svar: Jag skulle nog bara önska en sak. Ett perfekt liv.

Fråga: Varför har du bara engelska rubriker hehehe? :)

Svar: Vet inte har bara lust det är ju i stort sett bara olika meningar ur olika låtar^^,

Fråga: Varför är du hoppryttare?

Svar: DET var en jäkligt bra fråga! Jag har alltid, enda sedan jag var liten, tyckt att hoppning är roligare för det är mer spänning och det är bara en sån härlig känsla att kunna flyga med sin häst. Dels så tycker mina föräldrar att det är roligare med hoppning men jag tycker också hoppning är MYCKET roligare för det händer mycket mer och det är mer spännande jag vet inte men det är bara så jävla underbart!:D Världens bästa och tuffaste sport!:D<3

Fråga: tror du nån gång du kommer bli mer dressyrryttare än hopp? :)

Svara: Näe, det tror jag faktiskt inte. Dressyr blir alldeles för långtråkigt i längden för att jag kommer fastna för:) Men jag har ju dressyr tävlat och det har väll gått både bra och dåligt:)

Fråga: är det mycket tävlingar i vinter? :)

Svar: Näe nu är det inga fler tävlingar för än i februari eller det är ju julklapps hoppningen i december någongång men den gills som inte^^, Det är under den här "tråkig" tiden man märker om man är hästtjej eller tävlingstjej, för det är 2 olika saker!

Fråga: ska tingeling få vintervila? :)

Svar: njaa, det blir väll som ingen vila men hon kommer få ta det lugnare i vinter för hon behöver som ingen vila för hon mår bäst av att få röra på sig och så blir hon så himla odräglig om hon får vila länge:P

Fråga: Har du någon pojkvän? Om inte, varför?

Svar: Näpp jag har ingen kille, för jag har i stort sett inte tid, Tingis tr upp väldigt mycket tid och den tid jag har över går till plugg och har jag mer tid över så hinner jag med kompisar. Jag tror inte heller någon kille har lust att fara ut till stallet med mig i stallet om man ska träffas ;)

Fråga: Hur långt är det längsta du gått med en kille? (alltså det mesta du gjort)

Svar: haha nyfiken eller?:P

Fråga: Vem är din idol?

Svar: det beror på inom vad, i ridning är det nog Meredith Michaels Beerbaum men i artisteri har jag ingen aning jag byter hela tiden^^,



Fråga: Om du fick välja vilken kille i hela världen att ha som pojkvänn, vem skulle det vara?

Svar: ojojoj, ingen aning det finns ju gäälet många snyggingar där ute men jag är ju svag för Vampyrer och Varulvar iallfall^^,

Fråga: händer det något på killfronten, ? eller är du för ung för det?hahahaha!

Svar: haha, nääe du för ung tycker jag inte att jag är jag är ju snart 15 men jag har inte tid att vara ute och träffa mass killar precis ;)

Fråga: hur länge är du i stallet per dag?

Svar: det beror lite på men det är väll mellan 2 till 5 timmar beroende på men det vanligaste är väll 3 :)

Fråga: hur länge brukar du rida?

Svar: Det beror också lite på det kan var allt i mellan 1½ timme till en ½ timme men oftast runt 45 min 1 timme:)

Fråga: gillar du julen?

Svar: Jaa, jag ÄLSKAR julen! Den är ju supermysig!! Jag älskar stämmningen och allt pynt och musiken och maten och kalle anka och julklapparna och ALLT!:D

Fråga: haru druckit nån ggn seriöst? asså alkohol

Svar: Näpp, det har jag inte jag är en duktig flikka^^, Asså jag har väll smakat lite ibland men det känns så grymt onödigt, fult och fångigt att fara ut och supa sig aspackad varje helg och göra idiotiska saker, Nääe inte riktigt min grej det där med seriös drickning :)

Fråga: äru ofta med kompisar?

Svar: Jag försöker ju vara med kompisar så ofta jag kan för jag vill inte förlora mina vänner bara pga att jag har en häst som tar upp mycket tid och jag älskar verkligen mina vänner de betyder verkligen mycket för mig<3

Fråga: Vad har du för mål med Tingeling nästa år?

Svar: Jaa, jag hoppas på att kunna rida fler L:A och förhoppningsvis kunna kvala och debutera MSV B men det beror ju mycket på hur Tingis humör ska vara nästa tävlingssäsong ;)

Fråga: hur lång är du?

Svar: hm.. jag vet inte riktigt det var ett tag sen jag mätte mig och då var jag 152,5 men jag har nog växt lite men jag är inte högre än 155^^,

Fråga: hur många rosetter har du?

19 riktiga rosetter 5 ridskole rosetter och 4 ridläger rosetter och sen min jättestora vita som jag fick av John Hickey när jag var häst skötare åt honom när jag var liten^^,

Fråga: vad är de högsta du hoppat med tingeling?

Svar: 120 :)

Fråga: Hur många år har du ridit:)?

Svar: 8 snart 9 år :) började rida när jag var 6 :)

Fråga: Vilken var den första ponnyn du red på:)?

Svar: Ingen aning jag kommer inte ens ihåg det men det var säkert någon söt liten ponny på lycksele djurpark:P

Fråga: hur länge har du haft tingeling nu:]??

Svar:  1 år och snart 3 månader<3<3

Fråga: Hur gammal är du?

Svar: jag är 14 fyller 15 den 7 februari:)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback