Love is a strong word, don't say it if you don't mean it

Såg nyss sista avsittet av Vampire Diares som kommit upp på hemsidan och nu är det bara att vänta på att nästa kommer upp för det är ju bara sååååå bra!:D

Idag är det iallfall hoppträning och före hoppträningen håller jag och Elin julshows möte för vårat nr eftersom det är vi som har hand om det :)

Imorn börjar skolan och det känns allmänt piss men man måste ju tydligen gå i skolan ändå..Det braiga är att vi slutar runt 12 för vi har ingen HK så då hinner jag åka till Tingis och rida henne innan hon ska skos :)

aja, nu ska jag snart gå ut med Basse vi höörs<3






» Elin

asså jag skulle svara på din kommentar igår men jag vette fan om de gick fram haha...:]

hur som helst, det finns många värre bilder hehh(a)

2010-11-07 » 12:52:41

Fin blogg !

Allt bra idag ? :)



Följa varandra med bloglovin ? :)

2010-11-07 » 19:19:19
» Ronja

Fin hund!

2010-11-13 » 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback