Love is like a flower

Det bästa med lösnaglar är att det är jätteskönt att klia sig med de^^, har ni tänkt på´det? haha okej kanske inte^^.

iallafall så var kvällen awesomee och vi hade bara kuul :) Men vi såg aldrig Valkyria utan det blev att ligga och se på vänner istället^^, men det gör ingenting för vänner är ju bara hur bra som helst!!

ska börja packa ihopn mina kläder och grejs snart för att ta bussen hem men först måste jag ner på stan och läga min chaps för den har gått sönder vid dragkedjan inte kul! Sen ikväll så har jag ju insläpp så vi får väll se när jag skriver senare och sen är det ju Vampire Diares ikväll!! Inte glömma det!!

aja, men nu ska jag gåå vi hörs pussheju<j3






» hanna

http://hannaochdoobe.blogg.se/



- Tävling på bloggen. Var med vettja !:)

2010-11-04 » 11:33:06

Hej!

Kan inte du skriva lite om hur lösnaglarna funkar i stallet, när du rider osv. Positivt och negativt med dom enligt dig :) Skulle vara asm!

2010-11-04 » 12:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback