Run away

For iväg till Tingis vid halv 1 och gjorde allt praktiskt och sen blev det en tur barbacka uppe på täcket i skogen i skritt och trav. Gick bara fint men hon var väldigt springig och "sprättig" på vägen hem och för det minsta lilla så kunde hon hoppa till och sen ville hon bara takta så jag pratade med henne typ hela vägen hem för att få henne och lugna ner sig och sen när det bara var en liten bit kvar på vägen hem så var hon aldeles lugn igen :)

Sen så var Johanna som har Pano i stallet när jag kom tillbaka så då red jag honom också en stund:) Har ju inte kunnat rida honom på typ 3 veckor för varken jag eller Johanna har haft tid samtidigt men nu så! Det gick bara bra och han var ganska pigg och han brukar oftast vara ganska seg så det var kul:)

nu sitter jag iallfall här i mys kläder och väntar på att Becca ska komma för vi ska fara ner på maxi och köpa lite grejs inför ikväll för vi ska ha filmkväll med någraaa^^, Vi kommer typ vara hos Becca så det kommer bli lääskigt att gå hem^^, Men men har jag tur kanske jag sover där:)

aja nu ska jag byta om vi hörs pusshejj<3






Okej! :) Så avsnitt 1 av säsong 2 går på torsdag llr? :)

2010-11-13 » 18:39:57

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig?



Kram! :) ♥

2010-11-13 » 18:52:14

söt! :)

2010-11-13 » 19:08:45

: )

2010-11-13 » 19:43:44

MEN JOHANNA, vi måste snacka tele om dethär, jag vill inte förlora dig eller vad du snackar om!<3

2010-11-14 » 08:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback