Wake me up

Blev stan med Manda dag ock jag känner mig riktigt duktig som inte har köpt någonting till mig själv förutom mat^^, Jag har bara handlat julklappar så nu behöver jag inte julhandla mer:D
Men nu när jag sitter hemma kom jag på massa saker som jag borde ha köpt åt mig själv men jag får väll gå på stan igen snart:)

Just nu sitter jag iallfall och lyssnar på musik, Skillet, älskar faktiskt några av deras låtar dels för att han som sjunger låter ganska lik Jay och Jay är ju bara underbar!!:D Jag menar hörde ni honom sjunga igår!? SÅÅÅÅÅÅ UNDERBAR!!:D

Iallafall så blev det inge Manda ikväll för mamma är sjuk och jag själv känner mig lite små konstig så jag hoppas verkligen inte att det är någonting för jag har INTE tid att bli sjuk och mamma blev ju supernojjig så jag fick inte fara ut till Tingis heller :( Men imorn ska jag ut till Tingis på kvällen och sen ska jag rida Pano då också :)

aja, nu ska jag försöka svara på frågorna från frågestunden vi höörs snaaart^^,






är inte du med på emma emanuelsson träningen?(;

2010-11-20 » 22:00:37

Du & Amanda verkar va så himla bra kompisar!:)

skulle inte du kunna lägga ut typ en bildbomb på dej och henne?:D

2010-11-21 » 09:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback