Don't be afraid

Det fick absolut inte alls speciellt bra att rida igår... Tingis var störd över att det var massa snö överallt och sen fick hon snöstyltor hela tiden så fick knacka ur de 4 gånger och sen var hon bara allmänt störd och ville inte gå fram och ta ut steget i trav så då blev hon surig och sparkade bakut näe jag smacka på henne. Det var inte precis någon bra dag för att pröva ut en sadel! :S Men den låg faktiskt bra på henne så nu har vi köpt den :) Men det blir att ha fårskinnspadden till en början iallfall för den är ganska vid :) Men då har hon mycket plats att växa i. Själv är jag inte helt nöjd eftersom jag känner att jag inte alls kunde känna hur sadeln var eller så men den var väldigt mjuk och skön att sitta i och eftersom det är en 16" så halkar jag inte omkring lika mycket som i våran andra sadel som är 17-17,5" som är aldeles för stor för mig.

Idag ska iallfall Maja ta Tingis och hon och hennes kompis ska gå en promenad med henne i skogen.

BTW igår började ju Vampire Diares igen!!! :DDDD Trooor ni man blir liiiiiiite överlycklig har gått och väntat hela sommaren på att det ska börja igen för det är ju bara sååååå underbart bra!!! :D


aja, nu måste jag snart gå till skolan vi hörs ^^,<3



Bild från i våras haha ganska snyggt vaa?:P






hahahaha okeej:D ja då får jag väll ta och se den då...kommer säkert garva sönder bara för den är så dålig!! haha:p

2010-10-15 » 22:32:22

Fin blogg :)!

2010-10-16 » 16:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback