Don't forget to breath

Blogg var ju cp imorse eftersom det inte gick att klicka upp bloggen och samma sak var det med andra bloggar :S

For ut till stallet vid  halv 1 och red ett ganska hårt pass på banan med galoppbommar på ena långsidan och två 30cm bockar på A och C volterna :) Blev faktiskt mäst galopp idag och hon var riktigt fin idag :) Hon blev faktiskt lite taggad på galoppbommarna och 30 cm bockarna så det var kul. Med bockarna kunde man antingen träna hoppa på volt och sen  kunde man hoppa på serpentiner och träna byten :) Jag gjorde allt möjligt och det gick bara bra och hon blev ganska svettig vilket var mitt mål med passet :)

Imorn är det ju hoppträning så jag kände att jag ville rida ett ordentligt pass innan så det blev väll som "förberedande hoppning" idag :)

Sen blev det hem och kom hem vid 4 halv 5 tiden :)

Aja, bloggandet är inte precis på topp saknar lite motivation och saker att skriva om.. Något tips på bra saker jag kan skriva om?

Vi höörs pussheej<3






Sadelinpassning om du vet nåt om de? :D

Videoblogga? :D

Filma/ta kort hur det ser ut i Tingelings stall? :D

Utrustning(bilder+text) som du vill ha till ponnyn? :D

2010-10-02 » 23:41:44

Bilder på din utrustning du har till Tingis? :D

Filmer när du rider? :D

Kan du inte filma när du hopptränar? :D

2010-10-02 » 23:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback