Given up

Fick tillbaka två prov idag. Matte och Engelska.

På Engelskan ett klart VG och 3 bästa resultat i klassen blev väldigt glaaad! :D

Sen på matten var jag övertygad om att jag skulle få IG eller ett väldigt fjuttigt G men det blev också VG:O Det kändes verkligen som om det provet inte alls gick bra så det var verkligen en suprise och eftersom jag har väldigt svårt med matte blev jag verkligen superglad!! :D

Hihi kände bara för att skryta lite gran hihi förlååt^^,

Iallfall så har vi ju skolfoto imorn dåå. Haha usch jag HATAR skolfoto jag ser alltid helt störd ut på skolfoto som tex förra året haha usch baraaa fuuuuuuul tjeeeej!!! :S
Men kommer inte orka vara seriös på skolfotot heller!! Men antagligen kommer det vara lika tråkigt som det var förra året att man inte fick göra någonting utan man skulle vara helt seriös.. det suuger!:O

Aja, iallfall så titta vad mamma hämtade ut på posten idag :



Hur snyggt kommer inte det här bli på lilla skrutt? :D<3

Blir att ha det här på henne på hippotävlingen i helgen så får vi hoppas att hon fortfarande är lika taggad som på hoppträningen dvs som hon brukar vara.. hoppas hoppas<3

Aja, nu ska jag kolla runt lite grann och sen måste jag plugga till orienterings prov imorn...

Maja har Tingis idag så det blir pluggdag först plugga till orienteringsprovet och sen No provet...Fuck!!






tror att hon hade passat bättre i ett blått (;

2010-10-05 » 18:11:12

tror att hon hade passat bättre i ett blått (;

2010-10-05 » 18:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback