Hold on tight

Nu är texten som vanligt igen jag råkade trycka på någon knapp och sen blev allt stöört!

Blev iallfall en liten längre tur på stan med Becca än vad jag hade räknat med men vi satt faktiskt och pluggade på Waynes och det är enklare att plugga när man har någon att diskutera frågorna med!:) Men jag kan i stortsett allt nu det behövs bara lite finslipning :)
Fick tillbaka 2 prov idag och sen avr No och Tyska och på No:n 27 av 27 så blev ett solKLART mvg!!!:D Sen på tyskan blev det ett VG är bara nöjd!!_:)

Sen är jag gaaaaaaaalet sugen på att bli en redhead nu! Vill verkligen inte vara blond längre för det är så tråkigt och man ser så vanlig ut och jag vill inte färga brunt för det är tråkigt för alla färgare brunt och jag har alltid mer eller mindre velat pröva att bli rödhårig så jag är ganska säker på att jag kommer så till med det! Men då kommer jag gå till frissan och färga där för om jag färgar hemma från blont till rött kommer det garanterat att bli rosa eller orange/gult :S JAG VÄGRAR HA ORANGE HÅR!!  Men jag vill ha en väldigt röd färg då det ska vara mera röd än brun och Becca verkar hel taggad på det så det här är vad hon tycker jag ska färga







Alla färger är ju VÄLDIGT röda förutom den högst upp men den är för orange men de andra är nog FÖR röda jag kommer att ha mycket mörkare än så isåfall typ mer åt det här hållet







faaaast jag är typ jätterädd att jag ska ångra mig och att det kommer se stört ut men vad trycker ni?

Ska jag bli rödhårig?






» Saga

skulla va sjukt kul att se dej i rött :D

tror du passar i de :) <3

2010-10-19 » 19:57:56

Du skulle vara väldigt söt tror jag :D

2010-10-19 » 20:08:53

tror du kommer bli fint i rött

2010-10-22 » 10:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback