Like an angle




1. Stickade koftor - Hur mysigt är det inte att ha en varm stickad kofta på sig? Man kan ha de på dagen till några snygga tights och man kan mysa i de på kvällen när det är kallt! En solklar Hiss alltså! :D

2. Glada och pigga ponnyer - Tingis har kännts så glad och snäll nu hela veckan och det känns bara roligt och kul!! :D

3. Jay Smith i idol - Huuuuuuuuuuuur grym är inte killen alltså!! Har är den bästa i idol någonsin älskar bara hans röst så jävla grym!!




1. Klackeskorna som ser ut som jodpush - Asså nääe jag har faktiskt problem med de skorna. Tycker de ser precis ut som mina ridskor fast med klack på nääe me not like!

2. Att jag missade kombinations tävlingen på Surf - Det känns bara så sämst att jag inte kunde vara med eftersom medicinen har karantän tills torsdag :(

3. Godis, Chips och andra onyttiga saker - Näe jag har typ blivit beroende av onyttiga grejjer och det är inte bra!! Näe ska verkligen försöka lägga ner det här med godis och chips... nästa vecka eller så...







var har du köpt dina ridskor? Tycker dom är snygga :)

2010-10-02 » 21:04:04

var har du köpt dina låga ridskor? tycker dom är snygga ;)

2010-10-02 » 21:05:33

var har du köpt tingelings sadel? Och vad kostade den? Var har du köpt dina låga ridskor?:D

2010-10-02 » 21:07:41

"Näe ska verkligen försöka lägga ner det här med godis och chips... nästa vecka eller så..."



haha elr nästa år;)?

2010-10-13 » 19:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback