Like me and you

Har hål timme just nu så nu är jag hemma en snabbis :)

Igår blev det iallfall slappdag eftersom Maja hade Tingis och idag så dirket efter skolan ska jag fara till stallet och rida Pano och sen tror jag Tingis får vila eller så skrittar jag ut med henne efteråt :)

Sen så har jag ju lite plugg att göra hemma som jag får ta tag i sen...

Imorn så ska jag ju somsagt pröva sadeln som vi hämtade från rödbeck tror jag det var. Vi får hoppas att den passar om den inte gör det lämnar vi tillbaka den på kvällen eftersom vi bara har fått låna den nu:)
Sen verkar ju ligga bra om man bara ägger upp den på ryggen iallafall men det kan ju vara ett Hvete att hitta sadlar som passar så jag har inte så stora förhoppningar på att det kommer gå speciellt fort :)

Men nu ska jag kolla runt lite grann och sen kanske jag lägger upp lite bilder jag fotade igår när jag hade trååkigt vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback