Looking over the edge

Ligger lite efter med bloggandet nu igen men har inte haft tid :) Igår så blev det att fara ut i skogen i ca 1 timme och hon var verkligen såå fin!! :D Jättelugn och jättesnäll och baaaara fiiin<3

Sen så har vi också varit och hämtat en sadel en Morris Nolan sadel ( samma som annonsen på jennifers länk ) vi har inte hunnit rida i den än utan bara lagt på den men den verkar passa så på torsdags ska jag rida i den :)

Sen är jag ganska irriterad för jag har råkat få ett halmstrå i halsen och det är jätteoskönt!! :S
Det måste ha hamnat i luftstrupen för den låtsnar inte även fast jag dricket massa vatten och den känns bara oosköönt!!

aja jag orkar inte skriva jusst nu men vi hörs senare pusshejj<3






var köpte ni sadeln :)

2010-10-12 » 20:22:54

var köpte ni sadeln :)

2010-10-12 » 20:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback