Maby I see you again

Dålig uppdatering I knooow ;) Har iallfall varit ute hos Tingis och underlaget var lite bättre idag så vi kunde trava lite grann och hon var bara suuperfiiin<3

Sen så har vi åkt på Stadium och köpt en vinterjacka åt mig och sen svängde vi förbi maxi och nu har jag köpt en hårfärg^^,

Det ska bli spännande att se resultatet men det känns typ som om det kommer bli lila :S om det blir lila dör jag!! Näe men då blire att åka ner och köpa en ny hårfärg för jag vill verkligen inte ha lila hår!

aja, vi får se eller ni får ju se resultatet sen ikväll^^,

men nu ska jag gå ner och kolla på världscup hoppninh på 1an som börjar om 5 minuter pusshejj<3

 var tror ni om den?^^,





» hanna

det kommer nog bli jätte snyggt! :)



juste du..jag behöver lite hjälp med

min blogg, jag får inte till med kategorier.

Du kanske skulle vilja hjälpa mig ? :)

2010-10-24 » 18:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback