Nothing I can do

Kan ju säga att mamma inte var så där övertaggad på att låta mig bli rödhårig..Men jag tänker bli det iallfall fast mera rödbrun och då kommer jag färga det hemma och sen från den färgen kan jag bara färga rödare sen om jag vill :) Låter det braaa? Vill ha en färg som liknar den jag har på mina hår clips men lite rödare :) Jag hoppas iallfall att det kommer bli snyggt och jag ska nog köpa en hårfärg i helgen eller på tisdag och sen får vi se när jag färgar det :) Men jag kommer nog vilja bli blond igen till sommaren så då kommer jag att gå till frissan för att färga från rött till blond kan ju inte bli annat än orange gult ifall man gör det hemma och det är nog det fulaste som finns när man ser människor som har färgat blondt från typ brunt eller rött och en sen har det blivit orange/gult näee inte snygggt!!

Meen jag är ju lite feg eftersom jag har varit blond nu i typ hela mitt liv förutom när jag färgade brunt och det såg stört ut men jag tycker det är dags för någon förändring och därför tänker jag göra det jag menar det är ju ändå bara hår om jag inte blir nöjd får jag väll färga tillbaka hos frissan ;)

Idag ska jag ialla fall rida Pano och sen får vi se vad jag gör med Tingis. Det är ju så otroligt underbart väder ute också och det gör ju verkligen att det känns supertaggat...host!

aja, No prov idag och sen ikväll måste jag plugga So eftersom vi har prov imorn och sen måste jag läsa ut en bok om jag inte fattar någonting av som jag ska redovisa imorn ååh grattis till mig!

nu ska jag gåå pusshejj<3







en bild när jag hade brunt hår då:P

 haha 3 år sen :P





Tips: blått tar bort röd färg! Men du kanske inte är så sugen på blått..+att blått sitter jävligt dåligt på hår

2010-10-20 » 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback