What would you wish for

Ny kommen hem från stan sitter jag här och lyssnar på musik. Det var verkligen galet mycket folk på stan och det blev väldigt varmt i min tjocka dunjacka. Först blev det iallfall lunch på kina resturang och sen vare bara att knalla runt bland allt folk i alla affärer :)

har idag hittat : ett linne, ny foundation, lösnaglar, hårspännen och en tub bh att ha under linnet :)



Linne - HM - 99KR
Lösnaglar- Kicks - 150kr
Foundation - Kicks - 159kr
Tub BH - Bikbok - 99kr
Hårspännen - 19 kr (för båda)

Sen blev det ju lunch och en smoothie på waynes så där drog det ju iväg pengar också men jag har fortfarande mycket pengar kvar och det är kul. Men jag måste ju spara till julklappar och sen vill jag också köpa en MAC dator och en stor blixt till min kamera så att man kan fota i ridhus eller nå liknande miljö för min kamera suger i ridhus!

aja, ska slappa ett tag tills jag ska ut till stallet med mamma och ta insläpp och sen imorn blire ju dressyrtäving med Blue-eye... Det kan ju gå lite hur som helst...









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback