You lift me up

Blir inge stan för mig idag för Maja är sjuk och då kan jag ta hennes dressyrlektion på Tingis :)

Det ska bli kul att få rida igenom henne ordentligt med tanke på att hon inte typ ridits ordentligt på 1 vecka. Har ju bara gått att typ skritta och sen i söndags kunde jag trava lite grann så nu blire verkligen bra att få komma in på hippo:) Tror faktiskt att jag kommer rida på pelhamet så får hon jobba lite mer :) Men det kommer bli super att få rida ordentligt för första gången på ett taag :)

Sen på torsdag så kommer Tingis rakas igen:) Det kommer också bli super för hon har ju fått jättemkt mer päls! Man ser knappt randen på baken längre:)

näe nu ska jag gåå vi hörs ikväll om jag orkar efter träningen lär bli ganska sent för vi måste duscha henne lite också för hon har en stor fläck med koda på halsen och jag tror inte jeanette blir så glad ifall det kleggar fast koda i hennes maskin^^,









Pppssttt. DU kan vinna en mysig fleecejacka just nu! Info hittar du under fliken: Tävling.

2010-10-27 » 13:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback