Anything thing you want

Blev en härlig tur i skogen idag på pelhamet :)

Hon var riktigt fin och rätt lugn faktiskt. lite tittig och spänd i galoppen till en början med sen släppte det och hon blev rund och härlig:)
Sedan funderade jag på ifall jag skulle vända tillbaka och rida tillbaka samma väg som jag kom eller om jag skulle rida bredvid vägen som också går snabbare.

Men eftersom hon kändes så lugn och snäll så skrittade jag bredvid vägen ändå:) Det gick baaara braa och hon brydde sig inte ens om bilarna:D Nöjd och glad är jag iallafall.

i veckan kommer jag bara hinna rida Tingis 1 gång till innan tävlingen i helgen..Det kommer bli lite jobbigt men men.. Maja ska ha henne imorn och på onsdag och på torsdag ska hon skos och jag måste vara på hippo och skura boxar/spiltor inför oktober tävlingen som jag ska anmäla mig till nu faktiskt:)

men imorn blire stan med Manda efter skolan och jag tänker INTE åka hem utan ett par jeans jag SKA köpa det nu!

men nu ska jag anmäla mig vi höörs pusshejj<3



förra oktober tävlingen...<3 kommer aldrig glömma...





» -

är det Alert? :)

2010-09-13 » 19:13:17

kul att det blir lite tävling snart :D ska bli roligt att se! :)



VM-truppen till Kentucky är presenterad på min blogg, bara att kika in om du är nyfiken :)



även bilder på Kristian Von Krusenstiernas nya häst och nya anläggning :D



bilder på samtliga ekipage till VM också :)

2010-09-13 » 21:09:40
» Agnes

Jag var där och kollade:)

2010-09-19 » 20:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback