Ceep you'r mind wide opend

Hemma idag med.

Det suger!

Har iallafall sovit hyfsat bra utan att vakna av att man varit tät i näsan eller något sånt. Mamma och pappa hade hyrt en film åt mig som jag har sett :)

The bountyhunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler. Den var faktiskt riktigt bra såå den var sevärd:D

Iallafall så låter det som om jag äntligen ska få fara ut till älsklingen idag:D<3
Men jag får fortfarande inte rida henne så hon får vila idag.. Men men hinner ju rida henne 2 ggr innan tävlingen så då borde jag ju kunna känna hur hon känns...eller nått.

Hoppas verkligen att det kommer gå bra i helgen. eller det behöver inte gå bra men bara att det känns bra. Men jag ska försöka vara ännu lättare i handen och gå på med mera ben nu och se om det är för att jag håller henne för hårt eller nått.. vi får väll se..

äsch vad har jag egentligen att klaga över vi har haft ett fantastiskt första år på tävlingsbanorna så nu behöver jag fan inte gnälla över att det gick dåligt en tävling nu ska jag rycka upp mig!!

mitt spotify är slut sedan en dag tillbaka så nu lyssnar jag på musik från youtube, sämsta kvallan alltså!! :O

aja, men ni hörs senare idag när jag kommer på något att skriva om pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback