Don't think

Kan ju börja med att Inception var gryym!! Men man måste verkligen se hela filmen och vara uppmärksam för annars kommer man inte fatta någonting men alla som inte har sett den borde se den såå sjuukt bra och spännande! :D

Iallafall mötte upp Manda på stan klockan kvart i 2 och sen gick vi runt lite i lite butiker och sen efter några timmar gick vi till waynes och fikade och där så pluggade Manda matte eftersom de ska ha ett matteprov och jag lovar det där matteprovet är på kinesiska för man fattar verkligen ingenting!! Kvadratrot och perblablabla osv man fattar verkligen ingenting!! Huuuuhh jag kan bara inte vänta tills 9an.,..

Sen gick vi runt i lite fler butiker och sen så gick vi in på SF för att se ifall det gick någon bra film och då såg vi Inception, något jag INTE ångrar!! :D

aja, tänkte lägga upp lite shopping bilder nu och det kommer bättre bilder på ringarna och koftan ( måste ju fota med blixt och då ser de inte lika fina ut )



Nagellack - Kicks - 69kr



Glittrig dödskallering  ( to die for!!!!! ) - Gina Tricot - 129kr
Peace hjärt ring - JC - 39.90 kr



Halsband med kors - JC - 59.90kr



Kofta - Gina Tricot - 199kr

som ni ser så blir det dåliga bilder med blixt på koftan och dödskalleringen för de är supersnygga i verkligheten ska försöka fota utan blixt imorn så får ni see :)

men nu ska jag gååå vi hörs imorn pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback