Everything I do I do it for you

Basse verkar iallfall må bra och han är glad och gosig som vanligt<3 Hoppas det här inte spär på hans osäkerhet för andra hanhundar men det kommer det säkert att göra..

iallafall så har vi lite sovmorgon idag och vi börjar kvart över 9 med svenska.

Sen så efter skolan blire att fara ut till stallet och Tingis har vilodag i dag så då ska jag träna lite frihets dressyr:)
Nu är inte jag expert på det men jag brukar mäst bara träna att hon ska följa efter mig när jag går och stanna när jag stannar och springa när jag springer. Det är faktikt riktigt kul^^,<3 Jag tror det är bra att träna sånt också för att kunna få en bättre kontakt med hästen och det är ju aldrig fel:)

Sen så klockan 18 är det stall möte och vi kommer gå igenom massa regler och nya grejer och sånt och sen så får man fika^^, hihi de brukar alltid ha supergott fika på våra stallmöten^^,<3

hihi och jaa det står Tingeling på våran transport och sen är det en lite dekal med en stegrande röd flamande häst på^^,

men nu måste jag gå får inte bli sen vi hörs pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback