Fall apart in parts

Fredagar är faktiskt en riktigt chill dag i skolan det gillas!! :D
Har nu hunnit sy ihop min väska och jag är verkligen förvånad över att den fortfarande ser snygg ut! :O

Sen blev det att fara iväg till Tingis där jag har putsat, packar och ridit en cp störd häst :S
Hon var bara allmänt dryg och jobbig och låtsades vara rädd för allt och ville bara springa hela tiden!
Blir så jävla förbannad när hon håler på så för hon dummar sig bara och det är såååååå jobbigt!!

Nu är iallfall allt fixat och klart inför imorn och vi får väll hoppas att vi klarar oss från regn imorn också men det är tveksamt..Blir tidigt imorn för klockan 08.15 ska vi tydligen vara i Anumark och möta upp Elin och Mio, Emma och Amir och Viktoria och Calle :D Hihi ska bli sååååååå kul verkligen!! :D

men nu ska jag gåå önsa mig lycka till så hörs vi imorgon kväll!! :D



haha vad gillar ni outfiten idag då? :P





var köpte du den dära munkisen?

2010-09-18 » 16:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback