follow the rainbow and see where it takes you

For ner på strömpilen ett litet tag idag faktiskt. Men jag hittade ingenting det var väll mäst skor jag kollade på^^,
Men de skor som fanns var antingen för stora i storleken eller så var de jättesmalklack eller fula:P

Men det fanns 1 par jättesnygga pumps som jag var sugen på men eftersom jag egentligen inte behöver de så höll jag mig. Hihi blev faktiskt sugen att bara för att pröva köpa ett par lösögonfransar :P
Har aldrig prövat det och jag vill gäärna ha långa fina ögonfransar men jag är bara så rädd att jag kommer råka lägga fransen för nära mina egna så när jag ska ta bort de att jag råkar slita lös mina riktiga :S då skulle jag typ gråta blod!
Men jag var duktig och köpte de inte.

planerar ju att fara på stan med Manda någon dag framöver så då tänker jag hitta skor, jeans och tights det är det viktigaste just nu. Men en stor väska skulle inte sitta fel men eftersom jag håller på att sy en vill jag se hur den blir innan jag köper en. jag menar tänk om mot all förmodan min väska skulle bli snygg så jag kan använda den. men jag tvivlar somsagt fast hittills ser det faktiskt bra ut :)

Ikväll blire godis och tv och imorn hoppträning :)

det låter väll braa? :D

aja, nu ska jag gåå pusshejj<3


gillar den här bilden, den ser busig ut^^,<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback