Hopptävling Vindeln L:c+5 Lag och individuell

Jaa vilken dag!!

i början fick vi vänta ganska länge innan våran klass började. Vi kom som vanligt tidigare än vi egentligen behövde:P
Sen så sammlade vi ihop alla som ville rida laget och delade upp oss i 2 lag

Hippos lag nr 1 : Elin och Mio, Emma och Amir, Linn och Apache och Jessica och Astrid = Toppade laget!

Hippos lag 2 : Jag och Tingeling, Sandra och Sugar, Lina och Chickan och Viktoria och Calle = Osäkra laget!

Det kändes inte så farligt att jag inte kom med i det toppade laget men det kändes ändå bra för jag kände ingen press på mig precis.

hon kändes pigg och frammåt på framhoppningen fick ett stopp på framhoppningen på räcket men det var mit fel jag mesade bara emot det men jag fortsatte att klappa lite snällt på henne och prata med henne och hålla henne på bra humör för hon kändes lite små lurig ändå. Lite som att ifall jag inte red aktivt så skulle hon kanske kunna se en chans att tjaffsa lite.

Banan var bra. Inte så svår och rätt snälla svängar. Det var ju en A1a.

Jag var först ut i vårat lag. Jag kände mig inte speciellt nervös utan höll fokus på att hålla henne glad och frammåt.

Första hindret fick vi ett kråksprång på så då blev det igång igen och sen 2:an hon hoppade alla hinder felfritt och det kändes bara braa:D

Jag var riktigt glad! Satte första 0:an i vårat lag och det kändes bra!! :D

Sen så hoppade Lina Chickan i laget och hon fick 4:a fel på 5:an för de kom för nära men annars riktigt bra runda!

Sen vare Viktoria och Calle tur. En jättefin runda och 0:a de med!!

Sen var de Sandra och Sugars tur ut. Nu hängde det på henne ifall vi skulle få gå till omhoppning eller inte eftersom man får räkna bort de sämsta resultatet.

Usch det var nervös när hon skulle rida men de satte en jättebra 0:A och vi var vidare i omhoppning!! :D

För vårat toppade lag gick det också superbra och de var också vidare till omhoppning!

Sen fick jag gå in på framhoppningen igen och hoppa fram till omhoppningen. Jag hade planerat att satsa felfritt och köra på fart. Nu var det också 10 cm högre altså L:b+5 och det kändes ju lite pirrigt eftersom de var den höjden det gått piss i på stöcke.

Framhoppningen gick bra och vi gick in på banan och körde! Banan var jättelång 6 hinder i omhoppning och ganska jobbiga svängar.

Hon kändes ännu finare än i grunden och vi fick en 0:A i grunden också!! :D
Första 0:An igen för vårat lag!

OCH jag kom 4:a individuellt!!:D så in på prisutdelningen som leddes av Elin och Mio som vann!! :D SÅ himla glad för hennes skull för de var GRYMMA tillsammans!! med en matchande röd rosett red vi ett galopp varv och sen vare ut och fortsätta vara nervös inför laget!

Lina och Chickan nollade omhoppningen!

Viktoria stannade ut sig med Calle.

Då hängde det på Sandra och Sugar igen.

Usch nu vare ännu mera nervöst för ifall vi nollade då skulle vi vinna Laget!

OCH VI VANN LAGET!!

Så jävla kul!! Det osäkra laget vann!!

In på prisutdelning igen och fick en gulblå rosett och en statyet :D

Såå kul!! :D

Det gjorde verkligen min dag!! :D

Men imorn blire nu L:B och förhoppningsvis L:A vi får se hur det går :D Förhoppningsvis är hon glad och sprallig som igår!! :D

Men nu får ni hålla tummarna för mig imorn!:D

Vi hörs imorn pusshejj<3



VI ÄR BÄST!!<3





tycker inte att dina stövlar var så snygga, dom stack ut lite mycket...

2010-09-04 » 19:54:34

grattis:D:D

2010-09-04 » 20:40:11

buy levitra online - order levitra , http://buylevitradirectlyonline.com/#ebmgf levitra 40 mg

2013-03-15 » 02:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback