I don't wanna talk anymore

har ju studiedag idag så kan ju säga att det känns gryyymt!! :D

Blev att sova till halv 10 efter att ha vaknat av en hemsk mardröm klockan 6 :S
Drömde att mamma och pappa hade besträmt sig för att avliva Tingis för att hon åt sitt hö ur hönätet i hagen aldeles för snabbt. Usch det var jättehemskt!! Sen vaknade jag av att jag grinade jättemycket men sen efter ett tag kunde jag sluta grina och sova igen. Usch usch usch!!

Iallafall idag så ska jag nog sätta mig och plugga lite Engelska innan Mara kommer och hämtar mig klockan 12 för då ska jag ha hopplektion för henne idag och sen rider jag nog Tingis en liten stund på banan efteråt :)

men nu kallar plugget  har prov imorn och på fredag vi hörs när jag kommit hem från stallet pusshejj<3






Nej, entry page= kommentarssidan.

Menyn ser inte ut som den ska. Men du kanske använder mac/firefox?

Jag har iaf IE och det ser weird ut :/

2010-09-29 » 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback