I need you too need me

Sry för dålig uppdatering har inte orkat/ haft tid.

Igår då lev det att efter skolan fara ner på stan med Becca en snabbis och hämta ut mina jeans och sen så väntade jag på henne medans hon klippte sig:)

Sen gick vi och köpte en rödbrun hårfärg till henne på Åhléns och sen blev det att ta en varm choklad med vispgrädde och marshmelows på waynes och så delade vi på en chokladboll det var muuums! :D

A jusste och så köpte jag 2 nya hårclips! 2 stycken rödbruna så jag an ha på båda sidorna de var supersnygga!

sen så för vi hem till Becca och sen så efter lite övertalning så fick jag färga det på henne och det blev riktigt snyggt faktisk! Det blev brunt men ändå med väldigt mycket mörkrött och det blev faktiskt bättre än vad vi trodde det skulle bli. Eftersom hon hade väldigt ljus utväxt tänkte vi att det säkert skulle bli jätterött i hårbotten och sen typ ingen skillnad i själva håret men det blev bara lite ljusare och det smälte in jättebra:)

Sen idag då så blev det först efterskolan fara och fira Ida i min klass som fyller 14 så vi fikade lite grann några tjejer och sen blev det hem igen och äta middag och ut till Tingis som fick vila idag:)  Imorn så blir det nog travarbete i skogen för henne faktiskt :)

Övrigt idag då är att jag är galet sugen på att klippa av mitt hår till lite kortare än till axlarna och sedan klippa det i en busig frisyr och färga rött hår :)
Då menar jag inte typ orange eller ljusröd för om det mitt hår skulle bli så skulle jag på 2 sekunder färga det svart för jag VÄGRAR att gå omkring med orange hår :S För den färgen som Becca färgade så stod det på förpackningen att för att uppnå bästa resultat bör man ha blondt till svartbrunt hår och jag är väll iallafall mer åt det blonda håret och det skulle bli i stortsett lika dan färg bara det ljusare skulle bli lite rödare och det gör min ingenting. Är så less på mitt blonda hår så jag har bara lust att göra något med det och jag har alltid funderat på att bli rödhårig för jag tror att jag skulle passa bättre i det än brunt för jag passar inte i brunt (iallfall inte den bruna jag hade) men frågan är ju då vad jag ska göra med mina ögonbryn jag menar blonda ögonbryn till röttbrunt hår njaa, isåfall får man kanske köpa en rödbrun ögonbryns penna...

Men I don't knooow jag vill bara göra nått med det iallfall ;) någon som har något förslag?^^,

aja, nu ska jag gåå vi höörs pusshejj<3



vad tror ni skulle jag passa i det? ^^,






vad du än gör färga INTE svart! :(

2010-09-23 » 21:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback