Just shoot me

Har så galet mycket i skolan just nu och jag blir så leeeeess!!


V.38

Tisdag - So prov

V.39

Torsdag - Matteprov, Svenska prov
Fredag - Engelska prov + inlämning av weekly diary + svenska inlämning

V.40

Tisdag - Gympa prov
Torsdag - No prov

V.41

Torsdag- No prov

V.42

Tisdag/Torsdag - So prov

Som sagt har MASSOR att göra men nu ska jag skriva weekly diary och sen plugga lite mer sen blir det dusch och sova imorn = engelska prov...






man får ju bara ha 2 prov i veckan :S

2010-09-30 » 21:49:17

Hej Johanna. Nu vet ju jag om att Tingis varit sjuk men visst vet du att du måste avboka uppstallning till tävling till uppstallningsansvarig? Det räcker inte med att avanmäla/styka sig. För gör du inte det så blir du skyldig att betala uppstallningen i alla fall. Tänkte bara så att du vet. :)

2010-10-01 » 00:08:01
» Vicky

Jag håller med första kommentaren, man får ju bara ha två prov i veckan?

Och gympa-prov = WTF?

och att ni har 4 veckor mellan so-proven känns ju bara tört, som om man hinner börja på nå nytt?

Och no-prov två veckor i rad?

VAD ÄRE MED ERAN SKOLA EGENTLIGEN JOHANNA!!?

2010-10-01 » 07:56:25

Många prov du har...

2010-10-01 » 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback