Show me how you do it

Jag har tråkigt har ingenting att göra säg någonting jag kan göraaa!!

haha, är lite desperat^^,

ute regnar det så jag har inte precis lust att gå ut. Eller joo kanske bara sitta ute och lyssna på regnet. det är faktiskt väldigt härligt om ni aldrig har gjort det borde ni faktiskt göra det!

eftersom det regnar så antar jag att hoppträningen kommer vara innomhus. undra hur många som ska vara med eftersomn det är Emma Emanuelsson träningar i helgen. Skulle gärna vilja vara med på någon sån träning någongång men det är ganska dyrt och det känns som om jag och Tingis inte har varit riktigt där att träna för någon "spec tränare" då rider jag hellre in mig på Tingis fört så vi har hittat varandra och vara med när vi är där och nu tycker jag faktiskt att vi är där :)

Så nästa Emma träning kanske jag är med:)

Näe nu återgår jag till musik vi hörs<3






Älskar bilden på "hjärtblommorna" på din header :D Ur fin!



Vad tycker du om bilderna förresten?

http://jossanamigo.blogg.se/2010/september/beach-pics.html#comment

2010-09-12 » 20:21:19

sv: åh, tack så mycket :D

Planerat något roligt nästa vecka?

2010-09-12 » 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback