Come and break me down

Blev väckt vid 8 tiden och sen vare bara å hoppa i träningskläderna och fara ner till sport och motion :)

Började med att springa på bandet och de första bandet jag ställde mig på var helt stört! Så fort jag slog på så började de ge mig massa stötar så fort jag tog i de :S As läskigt för de var då inga små stötar heller! Jag tänkte att om jag inte petar på inställnings grejjerna så kanske de går bra och så funkade de bra ett tag men sen fick jag en jättestöt i armen så då valde jag att byta maskin, eftersom jag inte vågade trycka på stopp knappen tänke jag att man kanske kunde hoppa av i farten...
Korkad ide eftersom de slutade med att bandet skickade av mig rakt in i väggen :P Haha kände att jag fick en riktigt bra start på min träningsdag -.-' Sist jag var där och tränade backade jag rakt in en ställning med persiener så jag ramlade baklänges in i persienerna så hela ställningen rasade och sen rullade jag ut framför receptionen, hahahaah de var nog de pinsamaste någonsin! :P

Men sen gick de bra efter att jag bytte band så då sprang jag lite mer än 2 km på de och sen tränade jag lite styrka i de olika maskinerna :) Känner mig duktig och kommer säkert ha grym träningsvärk imorn!

Sen har jag legat ute och solat någon timme och ansiktet fortsätter bättra på grisbrännan.

Näe nu ska jag hoppa i duschen igen och tvätta håret men haa dee pusshejj<3

 Gammbild från förra våren





HAHAHAHA vad kul! xD Var det nån som såg dig?:D

2011-04-19 » 13:00:13

gu va tingeling går fiint! Jag vill få ner min häst på tygeln men de går inte , asså han går ner på tygeln 1 m typ sen slutar han ... jag fattar inte heller när nån förklarar för ja tror du förklarar som på ett hästspråk nä men ja fattar inte dehaha :)

2011-04-19 » 17:23:09

skulle inte gucci komma igår eller har jag helt fel?

2011-04-19 » 22:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback