Complicated thats what it is

Halvdag idag kändes inte heeelt fel och resten av dagen har spenderats med Becca och Manda på stan :) Haha var riktigt kul att "presentera" de för varann eftersom båda är väääldigt lika i sättet de tänker på^^, Iallfall så blev de lite spontan shopping för mig bortsett från det jag hade planerat att köpa som var fuktighetskräm, mascara och sminkborttagningsmedel. Sen slank de också ner en supersnygg vit bikini från Bikbok, 1 armband från glitter och en ear cuf som också var från glitter ^^, Sen blev det (såklart!) middag på kina och de är ALLTID lika gott! Nu är jag iallfall hemma och ska plugga lite matte till provet imorn och sen ska jag läsa i min bok som ska vara utläst till på torsdag då jag har bokredovisning och har 2/3 kvar av boken^^, sååå nu ska jag vara plugg nörd såå vi hörs pusshejj<3

http://jojiiz.blogg.se





Lägg ut bilder på det du köpte! :)

2011-04-12 » 19:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback