Hoping that my voice can get it right

Då har man segat hemma resten av kvällen och en liten ångest gnager över att jag inte varit ute och tränat på några dagar. Hinner förmodligen inte imorn om jag inte går upp super tidigt men de kändes inte som någonting jag har lust me. Blir att möta upp Manda på stan klockan 11 och då blire lunch på Kina (som vanligt) och sen blire shopping^^, Behöver egentligen ingenting men de är alltid kul att se ifall man kan hitta någonting att fylla ut garderoben eller skostället med^^,

Sen har jag kört lite Moppe idag också:P Haha såå sjuuukt kul de var! Kände mig superfånig när jag gasade runt på en fotbolls plan medans jag typ asgarvade för de kändes så roligt ^^, Haha ska få köra litegrann imorn också och sen så blir min första körlektion på tisdag :) Har typ tränat på allt som vi ska göra första lektionen så de känns baaaraa bra  :)

Aja, känner mig trött och slut så nu ska jag tvätta bort sminket och sen hoppar jag nog i säng ha de bäst pusshejj<3








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback