I bleed it out

Snabb update nu!

Red Gucci på banan idag för att jobba honom mera. Gick super och han var riktigt fin och mer avslappnad idag, galoppen var lugnare mjen man märker tydligt att högergaloppen är mycket svagare än vänster för han har svårare att bära sig och vill gärna gå på mer och blir stark i vänster handen. Trotts de är jag mycket nöjd med honom :)

Tingis hade tappat en sko igår under tiden jag red och de var förmodligen därför hon kändes så konstig...Känner mig oerhört korkad som inte märkte det förän idag -.-'  Våran superbästiga hovslagare hade tid att komma ut och slå på skon igen men Tingis fick ända halv vila, red runt lite barbacka i grimman på banan i skritt och trav och hon var supersnäll!:D

Nu, äter jag lunch och ska hoppa i duschen och sen bär de iväg till moppekurs och sen möta upp Becca och köpa till ikväll, hem duscha byta om, möta upp Manda , dra till Becca och sen blire parteeeyy :P ahha skojja bara men vi sees pusshejj<3






» Ida

Är Maja din syster? :)

2011-05-01 » 12:23:33

vad hade du för kamera ?

och vad kostade den ?

kan du fota hästar i rörelse med den? ;)

2011-05-14 » 12:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback