I need you to need me

Frågorna fortsätter att rulla in iallfall och det känns kuul :) Jag tänkte att vi kör sista rycket nu så imorn så tar frågestunden slut så då svarar jag på frågorna på kvällen :)



Blev en snabbis i stallet idag, red ut i skogen i kanske 40 minuter och underaget var verkligen sämst så Tingis var väldigt sur och dryg hela ridturen. Ska bli såååå skönt att rida i ridhus imorn!
Ikväll ska jag iallfall mäst slappa och funderar på att snart gå och lägga mig eftersom de blir en lång helg med provridningar och sånt kul. Sen får vi helt enkelt se vem vi väljer ^^, Jag är väldigt sugen på Gucci just nu men kan ändå inte säga hur jag kommer välja eftersom jag inte prövat de andra än :)

Näe nu ska jag gå in på tdb och fundera på hur jag ska anmäla mig till vännäs om 1 månad :) Är ju 1 omgången i Div 1 då också så de blir spännande, hoppas att skrutt är på humör!<3



Vinst i Div 2 laget förra året<3





» lina

kul att du också ska rida division 1 :D

vet du vilka fler det är som rider div. 1? :)

2011-04-10 » 19:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback