I think this is for the best

Första körningen av Moppekursen avklarad:) Tränade på att krypköra på en 8, tvär bromsa och start i backe :) Gick ganska bra förutom att de var svårt att köra på 8an innan man fått in känslan:) Deras Moppe vad båda högre och tyngre än min så jag hade lite problem med att stanna och sätta ner fötterna eftersom jag nådde preeeecis ner med tårna:P
Hann inte köra i stan som planerat eftersom hon som körde före mig drog över sin körning i 20 minuter så de får jag göra på torsdag :)

Sitter just nu i soffan och halvsover och är riktigt trött och väntar på att mamma å pappa ska ringa och säga ifall Gucci kommer idag eller imorn så man kan ta en power nap ett tag^^, är verkligen sjuuukligt trött men sen har jag bara sovit 3 timmar i natt också :S Kunde inte sova och låg å vred mig typ hela natten..

aja, nu ska jag gåå vi höörs och då kanske jag har fått min pååååniiii!!^^.<3






Lägg ut mer bilder på dig själv!! älskar din blogg!!

2011-04-27 » 18:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback