I'll make things right again

Idag fick båda ponnysarna en tur i skogen tillsammans:) Maja red Gucci som var rätt pigg i början men lugnade ner sig sen mot slutet och tyckte det var kul och spännande att komma ut:)
Tingis däremot betedde sig som ett mongo -.-' Hon var först superspänd och sen blev hon jättestark och springig och sen blev hon "rädd" för osynliga saker i skogen och sen höll hon på att dö när hon upptäcke att de stod en gubbe och fiskade vid sjön -.-' Höll på att få psykbryt på henne. Gucci däremot skötte sig exemplarsikt! :)

Ska bli så spännande att börja jobba med honom nu:) Maja ska ha honom imorn också och sen ska jag ha honom lördag, söndag:)

Till dig som undrade så är Gucci 6 år och fyller 7 om 3 veckor ^^,<3

Aa just sen blev min moppekörning inställd idag :( min lärare skulle till sjukhuset för de var nå stört med hans öga så jag ska köra på lördag istället:)

Nu ska jag fortsätta se på semster duellen ha dee bra pusshejj<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback