Sorry for everything

Tingis var jobbig idag igen -.-' Hon var springig och stressad och hade svårt att slappna av och ibörjan blev jag arg och irriterad på henne men sen så intalade jag mig själv att jag måste lugna ner mig och henne och sen så travade jag runt ett tag för att få henne att slappna av och vila bättre på steget. Hon släppte ganska bra i slutet så då gav jag mig. Maja red Gucci och han var springig och tittig och lite ovillig till att jobba men i slutet gick han rätt bra för henne :)

Imorn ska jag rida Gucci på banan och försöka jobba igenom honom och Tingis ska få en tur i skogen :) Sen ska jag till stan och ha moppekörning sen ska jag nog möta Becca och köpa det vi ska ha till kvällen och sen blir det hem, duscha, och fixa sig och sen blire iväg igen :)

Ska nog sova nu ska upp ganska tidigt imorn :)<3







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback