What I use to belive in is gone

STOPP PÅ FRÅGESTUNDEN!! Svaren kommer senare ikväll :)



Hoppträningen för Eva (Min mentor) gick verkligen superbra!:D Tingis var på sitt suerduper humör och var jätteglad och positiv och tog verkligen tag i hinderna och allt kändes bara toppen toppen! :D Hon hade en superbra galopp idag också och jag kände att jag kunde jobba mer med mig själv än med henne i både hoppningen och dressyren och det kändes verkligen super!:D
Hoppade en liten kort bana och i hoppade lågt idag också kanske max 80? Men att hon kan hoppa högt vet jag redan och hon behöver jobba mer på små hinder så vi kan hitta bra anvstånd osv :) Näe är verkligen riktigt nöjd med henne idag!:D Så nu lämnar jag henne i goda händer för att åka iväg hela helgen och tid för avfärd imorgon är 05.00 ...







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback