Don't push me, I might break

Skickade massa bilder igår men har massa kvar fortfarande så om ni inte fått bilder än så har jag säkert nån:)

Sov iallfall till 10 vilket var skönt och behövligt efter en skum kväll hos Manda i lördags men men vem har sagt att vi är normala? ;)

Har varit ute en sväng med Basse och planerar att sega hela dagen tills jag ska fara ut till stallet ikväll. Maja ska rida Gucci och jag ska rida Tingis så vi far till granhäcken:) Tänkte trimma igenom henne lite grann i sidorna och träna lite mer på galopp byten och se ifall de kan bli snyggare eller om de helt enkelt är hopplöst:P
Imorn far vi in till Hippo och då har Maja lektion med Gucci och jag tänkte rida lite markarbete med Tingis!:D

Har inte ens ridit över en bom på 3 månader så de kan bli spännande!:) Tänkte göra lite bomarbete och kanske några sockerbits hinder och lite sånt. Förhoppningsvis tycker hon att de är kul!

På söndag ska jag iallfall in och hoppa henne för första gången så då känns de bra att rida lite markarbete då:)
Gucci får nog följa med på söndag han med för jag behöver hoppa honom innan vännäs :)

iallfall så kommer nog filmen på Gucci upp ikväll och så länge ska jag jaga tävlingsbilder vi höörs<3



Nu måste allt vara som vanligt, snälla?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback