Hopptävling Surf L:c

Hoppade ju L:c igår igen och jag känner mig baara nööjd:)

Han var fortfarande pigg och sjuktstark, kände att jag inte hittade avstånden lika bra som igår men hästen skötte sig super med ett pet på 7an för att han trampa om.
Sen till 8 som var en ganska skarpsväng på kortsidan kände jag hur han gled ut jättemycke till vänster och tog inte min skänkel så vi hoppade väldigt snett och höll på att landa mitt i målstolpten men han han slänga sig åt vänster, vilket var fel håll eftersom vi missade mål pinnen och fick rida en volt för att komma i mål. Just den lilla detaljen stör mig ganska mycke så vi slutade på 8 fel men jag räknar de som 4 fel pga petet för alla andra hinderna klarade vi ju :)

Ska lägga upp film från rundan sen, och har nu massoooor av bilder från lördagen och söndagen så ifall någon är intresserad av bilder så maila mig!:)









Om någon har bilder på mig och Gucci äre bara åå skicka!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback