Hopptävling Surf L:d L:c

Kan ju säga att han inte var dåligt laddad idag men han hoppade grymma språng och jag är jättenöjd med honom:)

I L:dn kändes han som världens kanon kula och drog iväg efter 1an men han få tillbaka honom halvt till 2an med sen rusade han på igen på 3an och blev vinglig men efter de så gick han super och hoppade suuuper fint!:)
Vi nollade och fick en rosett!:)

I L:cn blev de väldigt lång väntan eftersom en tjej ramlade av och de var tvungen att vänta på ambulansen, så de kändes som om man inte riktigt kom igång efter det.

Men inne på banan skötte han sig super och var fortfarande överladdad och efter 2an drog han jävel mot 3an och lyssnade inte alls och eftersom de gick för snabbt så blev han osäker och stannade.
Blev ganska sur på honom då när han inte lyssnade. Men sen när vi tog om de så fick jag tillbaka honom bättre och sen kunde vi fortsätta och de gick bara bra så vi var felfri resten av banan :)

Avstånd och sånt kändes jättebra och vi kom i stortsätt rätt på alla hinder.
Har en jättebra känsla inför imorn då jag hoppas på en nolla, hoppas att han lyssnar tillbaka lite bättre:)

Ska lägga upp filmerna nu men jag kommer klippa bort stoppet i L:cn bara så alla vet:) Det är roligare att se filmerna om de bara flyter på :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback