How we lost our mind

Tydligen har de varit folk ute på Grubbe där hästarna står och tjuvridit och hoppat hinder :S Som tur är verkar de inte gälla mina hästar utan islänningarna som står på andra sidan..
Asså vad fan tänker folk med? Är de helt dum i huvudet eller? Tydligen hade de använt balsnören som träns och knytit ihop..

Om de hade varit mina hästar hade jag typ skällt ut ungarna gånger tusen (de blev som tur var tagna på bar gärning) och sen hade jag pratat med deras föräldrar och krävt de på pengar!

Men de verkar ju då inte gälla mina hästar och om de också gäller de tänker jag strypa ungjävlarna!

Ska ut till stallet nu vi hörs!






Vilka idioter!!!! Vågar man ha sina hästar ute eller?? :(

2011-08-19 » 10:58:06

fan så stört ._.

2011-08-19 » 12:04:37
» Emma

Usch fy vilka idoiter. Tur att de inte händr nåt allvarligt med hästarna. Tänk om hästarna skulle bli skadade el nåt. Fatta va sur och arg man blir. Hoppas att de ungarna lärt sig en ordentlig läxa och fått en riktig utskällning. Tur att inte det var dina hästar. och om de hade varit de hade de nog inte klarat av Tingeling och ramlat av och brutit ett ben eller två :)



2011-08-19 » 12:56:16
» Agnes

Tur Olle är hemma, hanns hage va ju precis vid vägen:s.......

2011-08-19 » 17:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback