I'll tell you what I'v done for you

Guuuuud vilken jobbardag! Har suttit i kassan i 7 timmar och de har varit full rulle hela tiden! Är verkligen helt slut i huvudet av massa PLU nr och säga hej till höger och vänster och skicka paket och hämta paket och dra ännu mera varor och blääääää!!! Visst har de varit kul men oj då trött man blev mentalt av allt att komma ihåg runt omkring, så mycke nya ansikten överallt.
Började jobba klockan 8 sen så jobbade jag till 4 så jag tjänade ju iallfall 560 spänn idag vilket inte känns helt fel!;) Men sen när jag kom hem gick jag upp och däckade i min säng nån timma^^ Det var däremot skönt!

Haha, känner mig också rätt dålig eftersom jag haltat så mycke på höger ben så har jag fått en grym träningsvärk i vänster ben som gör jätteont att nu haltar jag på vänster ben istället -.-' jättekul...

iallfall hoppas jag att ni haft en bra dag!:)



Asså är de bara jag som tycker att den här bilden är ganska grym!?






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback