In the air i breath

Har varit inne på TDB (tävlings databasen) oh anmält mig till 2 nya tävlingar:)

En i vännäs med Gucci V.34 hoppar L:d L:c första dagen och L:c andra dagen, funderar på att debutera L:c+5 då om allt känns bra och känner att han orkar!:)

Sen anmälde jag till Lycksele bokade också nattuppstallning och har då anmält både Tingis och Gucci eftersom den tävlingen är V 37. Är fortfarande inte helt säker på om jag kommer kunna tävla Tingis då men eftersom jag bokar uppstallning så måste de göras snabbt så får jag väll avanmäla sen ifall vi inte hinner komma igång med hoppningen och ifall de inte går någe bra. men annars har jag anmält henne till L:c L:b och Gucci till L:c L:c+5 :)
Fanns en L:d också men jag känner att han har ju satt nollor i de L:der vi har ställt upp i och jag kommer hinna starta 2 L:d till och de känns som om de börjar bli enkelt för honom nu:)

Ska bli superkul och jag kommer nog vara ganska nervös inför tävlingen med Tingis, för tänk om hon fortfarande är så där bråkig trotts att ingenting är fel...

Men de är mer än en månad bort så jag ska inte tänka på de nu och bara tänka frammåt. Ska också höra med Eva ifall hon tycker de är för tidigt att tävla då. Själv är jag rätt osäker men de känns nog rätt tidigt om jag tänker efter... men ska iallfall höra med Eva!

Näe nu ska jag nog börja göra mig iordning för kvällen, ska jobba imorn haha får ju se hur de går, kan ju inte precis bära kartonger.. blir kassan för mig antar jag!



Honey you got it all just hold on<3





haha shit det ser verkligen ut som om hon hoppar galet högt över där, gjorde hon det elr?^^

2011-08-02 » 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback