This is the world as we know it

Hoppträningen igår med Tingis gick super!!:D

Hon var så fin, och tyckte de var så kul och var mjuk och smidig och lyssnade jättebra och våran tränare sa också att de ser ju int eut som samma häst när hon galopperar:D Kände mig så stolt över min flicka!:)

Vi hoppade en låg studs serie och sen på några hinder som man fick svänga på från medellinjen till en linje på ena långsidan:) Hoppade bara små hinder och Tingis tyckte de var buskul!:) Hon hade lite svårt med byterna över hinderna så de blev korsgalopp ibland men hon rättade sig ganska snabbt :)

Pappa filmade lite grann så nu sitter jag och väntar medans filmerna laddas upp :)

Idag så blire ut i skogen och ta de rätt lugnt och imorn så blire dressyrträning för Jeanette och sen ska hon få rida Gucci också :) Jag tror de kan vara bra att en vuxen ryttare rider honom ibland för att få igenom honom, träna upp och ge tips och sånt:) Hoppas bara han sköter sig nu då :P

Nu har filmerna laddats klart så ska bara klippa ihop de :)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback