Why don't you see me

Har varit ute hos Köttbullsmagen och Åsneöra idag och vi red till granhäcken.
Jag jobbade mycke galoppjobb med Köttbullsmage och hon skötte sig bara bra och vi jobbade på med våra galopp ombyten som ser hemska ut men men det gäller ha tålamod och av någon anledning har jag fått ett grymt tålamod med henne, älskling<3 I allmänhet är jag lite små irriterad över att hon är mycket mer oengagerat i bakdelen än vad Åsneöra är men men de är ju som sagt väldigt olika! :)

Iallafall så blir ju planen att fara in på hippo imorn och rida markarbete med Köttbullsmagen som jag skrev tidigare idag så det blir nog braa, och lite spännande också!:D

Näe nu ska jag ladda upp filmen på Åsneöra från L:cn på lördagen vi höörs<3

 Älskling<3






Ah, jag hoppas det! Kan jag få tänka på det tills typ imorm/onsdag?

2011-08-15 » 21:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback