Would you kill

Åååååhh, i helgen är de Ponny SM nere på Grevagården och kan ju säga att jag typ skulle mörda för att få vara där nere nu!!!
Jag behöver inte ens rida själv men att bara vara där och kolla på alla grymma ryttare och ponnysar och de skulle bara vara såååååå häftigt!!:D

Fast de roligaste av allt skulle ju vara ifall man kunde rida själv där nere..Det skulle vara såå mäktigt att få rida SM!

Det var ju ett av mina önskemål med Tingis att rida SM, fast jag är övertygad om att vi aldrig kommer lyckas men jag tänker kämpa för att ta mig så långt som möjligt!:)

Gucci känns då däremot ljusår från att ens starta L:a så SM är ju vääääääääääääääääääääääääääääääääldigt mycke längre bort än ljusår!
Men han har kapacitet och är duktig och vill verkligen lära sig så med nästa ryttare kanske?
Jag kommer förmodligen inte hinna kvala SM med honom men jag vill kunna rida MSV med honom innan jag blir för gammal:)





Mina SM kandidater? :P





Haha okej..:$

Jag var med honom idag så jag såg också :D han säger att han är blond men han är fan orangehårig typ-.-

2011-08-10 » 21:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback