You broke my dream

For ut till Pegasus idag och det blev en jaktstång i gummi åt Gucci eftersom han och Tingis har delat på det fram tills nu men eftersom Tingis kommer igång med hoppningen nu behöver Gucci ett eget:)
Blev också ett par Kingsland strumpor :)
Sen när jag kom hem vid ungefär halv 3 gick jag upp och power napade till halv 5 (A) Skönt!

Sen har vi varit inne med Tingis å Gucci på Hippo och jag red lite travbommar och hoppade sockerbitar och ett litet 60cm räcke med Tingis och hon var så fin och tyckte de var så kul!:D
Kändes verkligen ovant med sprången för hon hoppar som så mycke lättare än vad Gucci gör, inte för att han hoppar klumpigt men hon är som så mycke smidigare. Hon verkade iallfall tycka de var buskul och på söndag så tar vi upp hinderna lite och lägger till mer hinder än markarbete!:)
Maja verkade hyfsat nöjd med Gucci men de har mycke att jobba på :)
Nästa tisdag så ska jag rida Gucci på dressyren och Maja ska eventuellt rida Tingis då.

Imorn blire stan med Manda på dagen ( jag ska inte köpa något ) och sen på kvällen så är de TS-möte. Hästarna får vila imorn eftersom de ska vara skitväder!


Gammal halvful bild på mig och Skrutt<3






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback