Don't worry I'll be fine

känner helt enkelt att jag är sämst på att uppdatera men de känns inte som om jag har så mycket att skriva om nu när ingenting händer.
Idag iallfall får hästarna vila för de är typ snöstorm ute, kände inte för att slita ut de i äckelvädret i onödan(A)

I helgen är de iallfall julshow på hippo, på söndan så då ska jag vara där å hjälpa till.
De är faktiskt första julshowen på 3 elr 4 år som jag inte är med, men de känns faktiskt ganska skönt!

Näe ska snart ut till hästarna vii hörs^^,






» Elin

Du var väl inte med förra året heller?:)

2011-12-09 » 17:09:03
» Elin

Men du stod ju med mig på läktaren? :) eller vare bara under ena showen kanske?

2011-12-09 » 23:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback