I was thinking about you

Efter en välförtjänt kväll hemma hos Manda igår är jag nu hemma med planen att snart fara ut till stallet.
Blev alltså en nyttig tjockiskväll med en feet skål fruktsallad, jordgubbar med smält choklad, gurka med taco dipp och så självklart 2 flaskor herrljunga! Kan ju säga att vi hade joooordens fruktkoma efter det!
Sen vid typ halv 12 gick vi ut på en promenad medans det snöade och sen kom vi in igen vid kvart i 1 och fortsatte se Tvd innan vi slocknade som 2 ljus^^,
Vaknade runt 11 tiden och drog till stan och käkade brunch på Eurasia och sen hade vi joordens matkoma igen utanför Monki. Sen kom Becca, Joel å joels kompis patrik och sen snacka vi me de ett tag och sen for Manda hem och jag följde med när de skulle käka och sen drog jag också hem och här sitter jag nu, fortfarande proppmätt efter brunchen(A)
Näe tror vi ska fara snart men vi höörs!:)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback