I'm free

fullspäckad dag idag med julshow hela dagen och sen fara å ta hand om ponnysarna.
Julshowen var braa och URFUS har återigen gjot ett kanon jobb! Sen for jag och Maja somsagt ut till hästarna och red i skogen. Kan väll säga att det gick sådär-.-'
Först hade fick Tingis damp när vi mötte Gaggiz och slängde sig runt och försökte springa hem, men som tur var fick jag stopp på henne ganska fort. Sen fortsatte vi att skritta och när vi var nästan hemma så hoppade Gucci över ett dike så Maja ramlade av och sen fick jag och Tingis ta upp jakten på Gucci, barbacka! Tingis tyckte iallfall att de var superkul att få racea igenom skogen! Gucci var ganska dryg också eftersom han först sprang iväg en bit, sen stannade han och när vi kom närmre så sprang han iväg igen. Men fick iallfall tag på honom efter ett tag! Skrutt ponny!
Just nu är jag iallfall hemma och funderar på att ta en tidigkväll igen ( är alltid så trött numera fattar inte varför! ) och imorn blir det ju skola och allt sånt.
jippey...






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback